Conceptul

  • Urmareste-ne si pe FACEBOOK !

Conceptul

Organizarea gradinitei noastre – De ce ?

Conceptul nostru s-a nascut din intentia de a oferi tuturor o privire de ansamblu, clara si transparenta, asupra activitatii pe care o desfasuram.
Dorim sa va informam despre obiectivele si activitatea noastra cotidiana, descriindu-va o zi din viata gradinitei noastre.
Va dorim, distractie placuta!

 

Misiunea/rolul gradinitei

Gradinita este o forma de organizare cu caracter social si pedagogic, ce are ca indatorire, grija fata de copil, precum si educarea si formarea acestuia. Gradinita este o extensie de ajutorare si sprijin al familiei, este o organizatie de sine statatoare, menita sa spijine educatia timpurie a copilului. Fundamentul educatiei se bazeaza pe observarea si analiza punctelor caracteristice (pozitive si negative) ale copilului si pe sustinerea evolutiei acestuia. In acest scop are loc o abordare individualizata.

 

 Idei de baza

Activitatea noastra cotidiana se focalizeaza pe invatarea limbii germane, ca limba materna.
Pana cand copilul accede la scoala, acesta trebuie sa dobandeasca abilitatea de-a se exprima liber si natural in limba germana.   Acesta este si dezideratul scolilor care au in programa lor, limba germana ca limba materna. Din acest motiv, fundamentul gradinitei noastre este acela de a folosi in toate activitatile cotidiene numai comunicarea in limba germana.
Dorim sa oferim copilului un spatiu si un timp, in care sa se simta bine, in care sa achizitioneze pas cu pas cunostinte care sa-i faciliteze de-a lungul parcursului scolar ulterior, o mai buna capacitate de invatare.
In aceasta gradinita, copilul va avea posibilitatea de-a interactiona cu alti copii precum si cu adulti.
Copii vor descoperi placerea jocului si a invatarii, isi vor dezvolta increderea in sine si competentele inter-relationale.
Noi, educatorii, suntem responabili de a fi un model pentru copii, pentru a putea oferi acestora un sentiment de siguranta, o piatra de temelie in crearea unui sentiment de bine si succes scolar. Trebuie sa fim consecventi in limitele pe care le impunem si sa oferim copiilor continuitate. Personalitatea educatorilor reprezinta baza de referinta si reperul de siguranta al copiilor.
Prin activitati zilnice planificate, uneori si spontane, in functie de situatiile intalnite, formam si incurajam copii in joc si invatare.